Agri-Uur; 22 Februarie: Aanpassing van NMW veroorsaak uitbarsting in Boerderygemeenskap

Loading player...
Die Nasionale Minimumloon (NMW) sal vanaf 1 Maart tot R21,69 per uur styg. Die 93c-verhooging is op 9 Februarie 2020 deur die Minister van Indiensneming en Arbeid, Thulas Nxesi, aangekondig.
22 Feb 2021 4AM English South Africa Business News · Business

Other recent episodes

Veediefstal is 'n brandpunt in die Vrystaat

Isabel van Tonder gesels met Professor Andries Raath, dagbestuurslid van die RPO in die Vrystaat, oor Artikel 6 - sub artikel 3, wat handel oor vee wat vervoer word.
2 Nov 10PM 2 min

Plaasaanvalle en plaasmoorde is aan die toeneem.

Plaasaanvalle en plaasmoorde is aan die toeneem. Isabel van Tonder gesels met Mike Bolhuis, spesialis ondersoeker, oor die brutaliteit daarvan, voorsorgmaatreels, bekamping daarvan en ook optrede tydens en na so 'n aanval. Mike Bolhuis gee waardevolle wenke om sinvol met werkers te kommunikeer en raad om nie 'n sagte teiken…
29 Oct 11PM 56 min